HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

alkohol (1) álom (1) ángy (1) ash (1) barátság (1) bartocelli (28) basszusgitár (1) béke (1) blues (11) budapest (1) cobain (1) család (1) dallam (1) davidoff (28) davidofff (1) depresszió (1) drog (1) dystopia (1) egyetem (2) elektronikus (12) elektronikusest (1) életmód (1) elmezavar (1) énblog (1) ének (1) erkölcscsősz (1) est (12) fehér (1) fekete (1) fesztivál (1) free blues (1) free jazz (1) ganxsta (1) geigermüller (1) gomba (1) gyurcsány (1) halál (1) halász (1) halu (1) harmónia (1) horgászat (2) hullócsillag (1) inspiráció (5) jazz (15) (2) jövő (2) kastély (1) kender (1) kérdés (1) kerékpár (1) kés (1) kiscipő (1) kisnyúl (1) koncert (2) kornél (1) környezetvédelem (1) közlekedés (1) kurt (1) laoce (1) lau t (1) lemezfelvétel (1) lsd (1) madarászat (1) magyar (1) marijuana (1) metál (4) montgomery (1) mucaccos (28) munkanélküli (1) muzsika (1) myspace (2) nagybőgő (1) naiv (1) neil (1) németóra (1) (1) nők (1) norbert (1) nyaralás (1) nyuszi (1) önfeláldozás (1) orbán (1) polgár (1) politika (1) pop art (1) project (5) pszichedelia (4) pszicho (1) reggel (1) rejtvény (1) rémálom (1) requiem (1) részeg (1) rettenet (1) rock (4) roma (1) rossz (1) salvus (1) sárga (1) sewog (1) sewoug (28) skandináv (1) skizofénia (1) stílusváltás (2) stúdió (1) szar (1) szép (1) szépség (2) szeretet (3) szex (1) születésnap (1) tacsi (1) tehén (1) tollaslabda (1) törpeharcsa (1) válság (1) vámpír (1) vér (1) vers (1) veszti (1) virtuózitás (1) wes (1) www.ize.hu (1) www.musicpromo.hu (1) young (1) zacsi (1) zene (19) zeneakadémia (1) zeneelmélet (1) zeneírás (2) zöld (1) zolee (1) Címkefelhő

Mucaccos Bartocelli & Davidoff Sewoug

A blog Mucaccos Bartocelli és Davidoff Sewoug Elektronikus Est című debütáló lemezének beharangozója, mely azzal a céllal jött létre, hogy valós képet fessen egy underground alkotói csoport mindennapi életéről. A két szerző leplezetlenül beszámol minden földi, és földöntúli ámokfutásáról, melyeket az album felvétele közben elkövetnek, az Ő szavaikkal élve: "Az inspirációt valahogyan meg kell szerezni!". A lemezre felkerülő számok a formáció hivatalos honlapján ingyenesen hozzáférhetők lesznek.

Friss topikok

  • Mucaccos_Bartocelli: Görcsösen keresem az inspirációt, és a részeredményeket leírom egy másik blogon. Ha érdekel, keres... (2010.06.30. 01:50) Álomból rémálom, megint
  • nosferato: Azzal, ha 1 emberért az életedet adod, a másik 7 életét veszélyezteted, hiszen őket akkor már nem ... (2008.10.08. 02:45) Hal áll L-en nincs orr-vosság
  • gery: Hallottátok már az új Salvus lemezt (Minden Kezdet)? www.salvusmusic.hu (2008.08.21. 15:22) Metálzenei szüret
  • Densras: Meghallgattam, és tök jó (2008.02.18. 12:06) Szalagavató, megint...
  • Rocky Rai Cooper: Bruháááá ne! Mért kell minden jónak vége szakadnia? Hüpp. Vihisszhlát... (2007.12.20. 21:23) Franciák...

Linkblog

(18) Rémálom (18)

2007.06.17. 01:51 :: Mucaccos Bartocelli & Davidoff Sewoug

Egy kétszintes ház földszinti nappali- étkezőjében ültem, az asztalnál. Egy családnál vendégeskedtem. Arra nem emlékszem, miért. Anyuka, nagynéni, egy tizennyolc év körüli, és egy hatéves lány, valamit egy nyolcéves forma fiú.

A családapa nem volt otthon. Valami furcsaság volt az atmoszférában, mintha valami nem lenne rendben.

Gyanútlanul folyt a családi élet. Egyszercsak meghalt a kislány. Élőhalott lett, akiből folyik a vér, mégis nyitva van a szeme. Folyamatosan engem nézett. Ekkor már éreztük, hogy hatalmas baj van. Annyit tudtunk ,hogy ha valaki elkezd sírni, akkor a rossz lélek őt szállta meg, és már nincsen sok neki hátra. Elkezdett a nagylány, és az anya sírni. Nem tudták abbahagyni. Amíg sírtak, addig nem haltak meg. Nem kellett félni. Egyszercsak ők is elnémültak. Néztek maguk elé, majd meredten rámnéztek. Akárhova mentem, a tekintetük folyamatosan követett. Folyt a szemükön, a szájukon, és a fülükön a vér.

A testeket befektettem az emeleti hálószobába. Nem bírtam elviselni, ahogy néznek. De csak kettőjüket tudtam elhelyezni. A kislány eltűnt.

Hárman maradtunk a házban. Próbáltunk kijutni, de minden kijárat zárva volt. Egy remény maradt csupán, hogy egy napot túlélünk, amíg meg nem érkezik a családfő. Ő talán segít rajtunk.

Próbáltunk elvonatkoztatni a gonosz átoktól, ami megszállta a házat. Próbáltuk.

A fiú elkezdett sírni. Bömbölt. Tudta, hogy ha sír, az azt jelenti, hogy belőle is halott lesz. Nem akarta. Zokogott, könyörgött, hogy mentsük meg. Nem sikerült.

Csordogált a mélyvörös vénás vér a szemeiből, és nézett. Mereven bámult a szemembe. A testét betoltam az asztal alá. Szörnyű volt. Ketten maradtunk a nagynénivel. Próbáltunk tudomást sem venni az egészről. Megkértem, hogy terítsen meg, mert napok óta nem ettünk semmit. Hordta a tányérokat be az asztalra, alóla meg csorgott a vér...

Hirtelen megváltozott a környezet. Ott ült a nappaliban a család. Boldogok voltak, nevetgéltek. Én pedig az utcán sétáltam egyik régi barátommal, és éppen a horrorról beszélgettünk.

Ő mondta el nekem, mi is történt valójában. Ami nekem egy nap volt, az valójában egy hét. Az összes ismerős úgy tudta, hogy a családdal elutaztam nyaralni, egyedül ő tudta, hogy mi is történt valójában. Nem akarta elmondani. Addig kérleltem, míg végül megadta magát: Egy hétig skizofréniás kómába estem, és úgy viselkedtem, mintha egy démon szállta volna meg a házat, és megölte volna az egész családot. Állítólag nagyon rémisz...

Hajnali fél hakor, verítékben fürödve felriadtam... Lassan felfogtam, hogy csak álom volt. A feketerigók és fülemülék hallatták gyönyörű hangjukat. Kicsit megnyugodtam.

Üdv. Mucaccos

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://elektronikusest.blog.hu/api/trackback/id/tr53100119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása